Investors site
Сапа қызметі

«Еуразиялық банк» АҚ көрсетілетін қызметтердің сапасына және клиенттерге сапалы қызмет көрсетуге көп көңіл бөледі. Қызмет көрсету сапасын одан ары арттыру және Банк бөлімшелерінің жұмысын одан ары жетілдіру үшін Клиенттердің өтініштерімен жұмыс жүргізу жөніндегі сектор өз қызметін көрсетеді. Осы Сектордың қызметкерлерімен тікелей байланысты орнату үшін probank@eubank.kz электронды мекенжайына хаттарыңызды жолдауыңызды сұраймыз.

 

1-баптың 4-тармағына, сондай-ақ ҚР «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Заңының (бұдан әрі – Заң) 6-бабы 2-тармағына сәйкес электронды нысанда (электронды почтамен) жіберілген жазбаша өтініш міндетті түрде электронды сандық қолмен куәландыру талап етіледі.

Авторлықты белгілеу мүмкін болмайтын, электронды сандық қол, өтініш берушінің почталық мекенжайы жоқ өтініш анонимдік (домалақ арыз) деп есептеледі және қарастырылмауы тиіс (Заңның 1-б. 2 т. және 5-б. 1 тт.) Жоғарыда айтылғандарға қарай өтінішіңізді қарстыру мүмкін болуы, сондай-ақ кері байланыс орнату және Сізге толыққанды жауап жіберу үшін Сізден ТАӘ мен байланыс мәліметтерін дұрыс көрсетуді өтініп сұраймыз.

Шағымды қабылдау мәселесі бойынша Сіз сапа қызметінің жедел желісінің телефондары бойынша әрқашан өтініш жасай аласыз:

  • 7722, "Сапа қызметі" - мәзірде #4 тармақты таңдау.

 

Сондай-ақ төмендегі нысан бойынша өзіңіздің ойларыңызды, шағымдарыңызды немесе тілектеріңізді жазып жібере аласыз:

 


 

Қала*
Бөлімше
Клиент түрі: *
Сіздің атыңыз: *
ЖСН **
Байланыс телефоны *
Электрондық пошта
Хабарласу түрі: *
Өнімнің түрі: *
Хабарлама мәтіні *
Осы нысанды толтыру арқылы Сіз Қазақстан Республикасының «Дербес деректер мен оларды қорғау туралы» Заңына сәйкес дербес деректерді жинауға және өңдеуге келісіміңізді растайсыз
жіберу
* - толтырылуы міндетті жолдар
** - Сіздің өтінішіңізді қарау тиімді болу үшін осы жолды толтыруды ұсынамыз
 

Еуразиялық банк демалыс күндері жұмыс істейді